Beoordelingen van 21 Sweets Almere

Recente recensies

4.0
Rob
12 augustus 2022
Sara
12 augustus 2022

Ik had een cheesecake normaal red velvet en een double chocolate cheese cake. Ik vond het niet lekker terwijl ik er erg zin in had. Ik wou contact opnemen maar er stond dat de website gesloten was. Ben erg teleurgesteld geld verspilling!

Joyce Onclin
11 augustus 2022

Heerlijke taartjes en snelle bezorging

Dewi Permata Sari
9 augustus 2022

TOP the best

Miriam
3 augustus 2022

De gebakjes waren overheerlijk. Vooral de double chocolate cheesecake is een echte aanrader.

Angela
2 augustus 2022

Chocola met frambozen wat een super combi! Lemon merengue ook heel lekker. Snel bezorgd ook. We hebben genoten!

Daphne
31 juli 2022

Werd half uur later bezorgd dan verwachte bezorgtijd. Ze kunnen dit beter niet alszijnde per mail sturen als het langer uitloopt. Liever dan een indicatie tussen .. en .. aangeven. De appeltaart was ook nog heel nat van binnen en was niet goed afgebakken. Totaal niet lekker om te eten. Pandancake is niks op aan te merken, dat is een aanrader! Net als de chocoladetaart.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Reactie van 21 Sweets

Bedankt voor de reactie. Als u niet tevreden bent over een van onze producten kunt u altijd contact met ons opnemen zodat we dit direct met u op kunnen lossen. Helaas is de bezorgtijd door personeelstekort inderdaad langer dan u van ons mag verwachten. Nogmaals dank voor uw feedback

Jm Homberg
21 juli 2022
Irma Borst
7 juli 2022

Heerlijk as usual

Shannon
7 juli 2022

1.5 uur gewacht op 2 stukjes gebak. Beetje overdreven . Ik krijg de indruk dat mijn bestelling vergeten was aangezien het pas om 22:45 aan kwam.. aan de telefoon kreeg ik een "sorry" en moest ondertussen nog 30 min wachten . Het meisje van de bezorging was wel heel lief en verontschuldigde zichzelf ( ondanks het niet haar schuld was ) .

Reactie van 21 Sweets

Beste Shannon, vervelend om te lezen dat je je bestelling niet als prettig hebt ervaren. Het mag geen excuses zijn maar we zijn die dag overgegaan op een nieuw systeem en helaas werkte het niet vlekkeloos. Fijn dat je het gemeld hebt en we zullen er in de toekomst alles aan doen weer aan je verwachtingen te voldoen. Je mag altijd contact met ons opnemen als je het te lang vind duren. Nogmaals dank voor je reactie. *J